LDP SK KANDIS

CAKNA. CERIA. CEMERLANG




Pada 15 Nov. 2008, bertempat di Makmal Komputer SK Kandis telah diadakan kursus penyediaan ABM melalui program Ms Power Point dan Pengurusan Panitia. Rasional diadakan kursus ini adalah untuk meningkatkan penyampaian guru dalam P&P bagi melahirkan generasi berilmu, berwawasan dan berketrampilan. Ia juga diharapkan dapat menarik dan mengekalkan minat murid semasa proses p&p dijalankan.




Kursus ini telah dikendalikan oleh En Mohd Zamani b Yusof dan En Othman b Dollah. Kumpulan sasar adalah terdiri dari semua guru SK Kandis. Kursus ini berjaya meningkatkan pengetahuan dan kemahiran guru-guru SK Kandis dalam ICT semasa melakukan proses P&P

0 comments:

About this blog

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua pentadbir dan guru SK Kandis yang telah memberi kerjasama dalam melaksanakan kursus LDP pada tahun 2009 ini. Alhamdulillah, kita telah berjaya menjalankan kursus sebanyak 5 kali pada tahun ini. Diharapkan agar semua guru dapat memberi cadangan dan pandangan kursus-kursus yang diperlukan dalam memantapkan lagi profesionalisme kita. Akhir kata kejayaan melaksanakan kursus ini adalah kejayaan kita semua. Sekian, terima kasih.

Penyelaras LDP SK Kandis